I am able to sign up now! I look forward to making inchies for as many of you as I am able. I hope you don’t mind that my wish list is in English.
Ich kann mich jetzt anmelden! Ich freue mich darauf, Inchies für so viele von euch zu machen, wie es mir möglich ist. Ich hoffe, Sie haben nichts dagegen, dass meine Wunschliste auf Englisch ist.
My Wish List:
My Wish List:
I hope you’ll find something you like to create and have fun mixing and matching whatever you like! I really love fantasy and science fiction! I will update, add to the list whenever I think of new things!
Character Types:
I like human type characters as well as animal type characters!
- Any RPG type class. Mage, Monk, Druid, Sorcerer, Warrior, Rogue, Assassin, Cleric, Paladin, Alchemist, Engineer, Bard, Necromancer, etc
- I especially love Adventurer, Travelers, Backpackers, Junk Collectors, Bounty Hunters
- Other character ideas: Prison Guard, Dungeon Master, Baker/Chef, Newsboy, Jester,
- Robots, Mech, kaiju, monsters
Creatures:
I usually prefer them anthropomorphic in clothes or somehow showing they aren’t just regular animals
- I love goblins! lots of folklore fae creatures, monsters, mythical creatures, plant creatures, etc. Monsters can be cute or creepy I enjoy both.
- fox and rabbit together, cats, ermine, ferret, mice of any kind, really any creatures.
Places and buildings
- bakery, café, bar, pub, diner, ice cream parlor,
- Haunted houses, creepy forests, magical forests
- dark corridors and stairs, maze, labyrinth, hedge garden
- cliffs, floating islands, wishing well
- ancient ruins, old castles, temples, excavations, dungeons
- windows, doors, portals
- bus stop, train station, space port
- gardens, greenhouses, atrium
Specific things I think would be cool to see as kakao or inchie
- Kaiju or monster attacking city
- creature with city/village/castle on its back
- inside of Space station, port, cargo bay
- room full of monsters in cages
- Rainy day with umbrella
- fantasy field guide like spiderwick chronicles
- romantic couples
- characters as if they are in a video game, Isekai, LitRPG
- Going about normal daily life, shopping, reading, drinking, eating, cooking, chores
Other elements I like:
- steampunk, art nouveau, clockpunk, Victorian, antiques and clutter
- nature, mushrooms, magic, overgrown vibe, mystical
My OC Space persona:
- Pabkins Space Adventure - (I will update to add a photo example)
Fan Art:
- Dungeon Crawler Carl (LitRPG books)
- Ghibli films: The Boy and the Heron, Nausicaa Valley of the Wind, Spirited Away, Howl’s Moving Castle, Kiki’s Delivery Service
- Brian Froud, Tony DiTerlizzi, The Dark Crystal, Labyrinth, Spiderwick Chronicles
Auto übersetzt Deutsch Wunschzettel
Ich hoffe, du findest etwas, das dir gefällt, und hast Spaß daran, zu mischen und zu kombinieren, was dir gefällt! Ich mag Fantasy und Science Fiction sehr! Ich werde die Liste aktualisieren und ergänzen, wenn mir neue Dinge einfallen!
Charaktertypen:
Ich mag sowohl menschliche als auch tierische Charaktere!
Jede RPG-Typ Klasse. Magier, Mönch, Druide, Zauberer, Krieger, Schurke, Assassine, Kleriker, Paladin, Alchemist, Ingenieur, Barde, Nekromant, etc
Ich mag besonders Abenteurer, Reisende, Rucksacktouristen, Schrottsammler, Kopfgeldjäger
Andere Charakterideen: Gefängniswärter, Dungeon Master, Bäcker/Koch, Zeitungsjunge, Hofnarr,
Roboter, Mech, kaiju, Monster
Kreaturen:
Normalerweise bevorzuge ich anthropomorphe Kleidung oder eine Art, die zeigt, dass sie nicht nur normale Tiere sind.
Ich liebe Kobolde! Viele Folklore-Fee-Kreaturen, Monster, Fabelwesen, Pflanzenwesen, usw. Monster können niedlich oder gruselig sein, ich mag beides.
Fuchs und Kaninchen zusammen, Katzen, Hermeline, Frettchen, Mäuse jeglicher Art, wirklich alle Kreaturen.
Orte und Gebäude
Bäckerei, Café, Bar, Pub, Diner, Eisdiele,
Spukhäuser, gruselige Wälder, magische Wälder
dunkle Gänge und Treppen, Irrgarten, Labyrinth, Heckengarten
Klippen, schwimmende Inseln, Wunschbrunnen
alte Ruinen, alte Schlösser, Tempel, Ausgrabungen, Verliese
Fenster, Türen, Portale
Bushaltestelle, Bahnhof, Raumhafen
Gärten, Gewächshäuser, Atrium
Bestimmte Dinge, von denen ich denke, dass sie cool wären, als Kakao oder Inchie zu sehen
Kaiju oder Monster, die eine Stadt angreifen
Kreatur mit Stadt/Dorf/Burg auf dem Rücken
Raumstation, Hafen, Frachtraum
Raum voller Monster in Käfigen
Regentag mit Regenschirm
Fantasy-Fachbuch wie Spiderwick Chronicles
Romantische Paare
Charaktere wie in einem Videospiel, Isekai, LitRPG
Normales Alltagsleben, Einkaufen, Lesen, Trinken, Essen, Kochen, Hausarbeit
Andere Elemente, die ich mag:
Steampunk, Jugendstil, Clockpunk, viktorianisch, Antiquitäten und Gerümpel
Natur, Pilze, Magie, überwucherte Atmosphäre, mystisch
Mein OC Space persona:
Pabkins Space Adventure - (ich werde ein Fotobeispiel hinzufügen)
Fan Art:
Dungeon Crawler Carl (LitRPG-Bücher)
Ghibli-Filme: Der Junge und der Reiher, Nausicaa Tal des Windes, Spirited Away, Howl’s Moving Castle, Kiki’s Delivery Service
Brian Froud, Tony DiTerlizzi, Der dunkle Kristall, Labyrinth, Spiderwick Chronicles
Übersetzt mit DeepL.com (kostenlose Version)
Mostly surprise inchies, message me to 1/1 trade
For now I plan to make mostly surprise inchies for as many people as I can. But if you really want to have one from me I might have time for 1/1 trade, just message me and perhaps we can trade. The list of members is long here but I will try my best to make one for everyone if I have time. 

)

(bekommst du damit auch festeres gestanzt? Ich mag es lieber, erst zuzuschneiden, wenn die Rückseite schon richtig verleimt ist, aber das könnte bei so einem Stanzer dann vll. schon zu dick sein, oder?)